Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Awaria w mBanku. Na razie nie zalogujecie się na konto i nie zapłacicie w internecie. Ale karty już działają

mBank informuje, że przedłuża się przerwa w dostępie do jego usług związana ze zmianą czasu

Nie najlepiej zaczęła się niedziela dla klientów mBanku. Jak wynika z informacji opublikowanej przez tę instytucję m.in. na jej profilu na Twitterze, od kilku godzin zmaga się ze sporą awarią. W jej wyniku klienci nie mogą zalogować się na rachunek, zarówno jeśli chcą to zrobić za pomocą internetowego systemu transakcyjnego jak i przez aplikację.

Przeczytajcie także: mBank zmienia sposób naliczania mil w Miles&More

Z informacji mBanku wynika ponadto, że konsekwencją awarii jest też m.in. brak możliwości wykonywania płatności w sklepach internetowych np. za pomocą przelewu pay by link czy Blika. Na szczęście normalnie mają już działać karty, z których również nie można było przez kilka godzin korzystać.

Przeczytajcie także: mBank żegna się z hasłami SMS-owymi

mBank, podobnie jak wiele innych instytucji na polskim rynku, na minioną noc zaplanował przerwę techniczną. Miała ona związek z przeprowadzaną właśnie zmianą czasu z letniego na zimowy. Jak widać, w mBanku nie wszystko poszło zgodnie z planem i przerwa nieco się przedłużyła. Gdy awaria zostanie usunięta zaktualizuję tekst.

AKTUALIZACJA

Ok. godz. 12 w niedzielę mBank poinformował o usunięciu awarii. Można już logować się na rachunek za pomocą serwisu internetowego i aplikacji.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies