Niestety, zegarek nie jest tani, kosztuje prawie 350 dolarów
Motorola od dawna ma wielu fanów, także w Polsce. Firma była jednym z liderów rynku komórek w latach 90-tych ubiegłego wieku, by później na długie lata stracić tę pozycję. Obecnie pod jej marką znów sprzedawane są telefony, ale nie tylko. Właśnie na rynek trafił nowy smartwatch Moto 360, wyposażony w moduł NFC i obsługujący płatności Google Pay.
Moto 360 ma okrągłą tarczę, korpus ze stali nierdzewnej i występować będzie w trzech wersjach kolorystycznych: czarnej, srebrnej i różowego złota. Smartwatch wyposażony jest w wyświetlacz o średnicy 1,2 cala. W trybie oszczędzania w pełni naładowana bateria ma pozwolić na korzystanie z urządzenia przez trzy dni. Ładowanie ma trwać nie więcej niż 60 minut. Niestety, urządzenie nie jest tanie – kosztuje 349,99 dolarów. Więcej na temat specyfikacji technicznej Moto 360 możecie przeczytać w serwisie Tabletowo.
Na rynku jest coraz więcej smartwatchy umożliwiających zbliżeniowe płatności mobilne. Oprócz tych z systemem Wear OS, pozwalających na korzystanie z Google Pay oraz tych z systemem iOS, na których działa Apple Pay, dostępne są urządzenia z alternatywnymi płatnościami. Mam na myśli m.in. smartwatche sportowe Garmin oraz Fitbit. Ta ostatnia firma wkrótce zostanie przejęta przez Google'a. Na razie nie wiadomo, co to oznacza dla oferowanych przez nią płatności Fitbit Pay. Więcej na ten temat tutaj.