Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Allegro rozszerza program Smart. Od teraz w jego ramach także dostawy kurierem

Niestety, aby skorzystać z nowej opcji oferowanej przez Allegro, należy zamówić produkty o wartości min. 100 zł

Uruchomiona latem 2018 roku usługa Allegro Smart, pozwalająca wykupić abonament na pokrycie kosztów dostaw zakupów internetowych, doczekała się nowej opcji. W ramach programu można teraz korzystać z darmowych dostaw kurierem. Dotychczas w abonamencie dostępne były tylko dostawy do wybranych punktów odbioru przesyłek. Allegro Smart można wykupić w dwóch wersjach: rocznej, która kosztuje 49 zł, oraz miesięcznej za 8,99 zł. W obu przypadkach można przez trzydzieści dni testować usługę bezpłatnie. Dostawy są nielimitowane, a usługa obejmuje także darmowe zwroty.

Przeczytajcie także: Allegro testuje nową ikonę w aplikacji mobilnej

Aby móc skorzystać z darmowej dostawy z wykorzystaniem kuriera, należy jednak zamówić produkty o wartości przynajmniej 100 zł. W wersji z dostawą do punktu odbioru minimalne zamówienie musi wynosić 40 zł. Wówczas paczki dostarczane są do jednego z 20 tys. punktów, wśród których są placówki Poczty Polskiej, stacje Orlen, kioski Ruch, sklepy Żabka oraz automaty paczkowe Biedronki i Inpost. Szef Allegro, Francois Nuyts, podkreśla, że klienci używający Allegro Smart kupują czterokrotnie więcej niż pozostali użytkownicy serwisu i przekonuje, że dodanie nowej opcji dostawy podniesie ten wynik jeszcze o 50 proc.

Przeczytajcie także: Nowy abonament w ofercie Allegro

Jeśli zaś chodzi o Inpost, warto przypomnieć, że firma zarządzana przez Rafała Brzoskę weszła w sojusz z AliExpress. Klienci chińskiego giganta, którzy dokonają zakupów za minimum 5 dolarów, mogą liczyć na darmową dostawę przesyłki do paczkomatu. Łatwo się domyślić, że może to odciągnąć pokaźną grupę klientów od serwisu z polskim rodowodem. Nie dziwi zatem, że Allegro wyszło do konsumentów z nową propozycją. Ciekawe, czy to wystarczy, by odeprzeć atak azjatyckiego konkurenta.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies