Za pomocą aplikacji CCC sprzedaje już niemal 30 proc. produktów, jakie klienci kupują online
Osiem miesięcy potrzebowała służąca m.in. do zakupu butów aplikacja mobilna CCC, by osiągnąć poziom miliona pobrań. Program wskoczył także na listę TOP10 mobilnych narzędzi zakupowych w App Store i Google Play. W komunikacie prasowym przedstawiciel firmy, Jakub Jasiński, przekonuje, że aplikacja powstała z myślą o dotarciu do młodszych klientów i najwyraźniej udało się to osiągnąć: za ponad połowę zakupów dokonywanych na urządzeniach mobilnych odpowiadają osoby w wieku 18-34 lat.
Firma zapewnia, że zamierza rozbudować apkę o nowe funkcje. Mowa m.in. o dodaniu kolejnych form płatności, wyświetlaniu produktów przy wykorzystaniu trójwymiarowych modeli, skorzystaniu z VR. Rozwiązanie Visual Research, umożliwiające wyszukiwanie na podstawie zdjęcia, ma być udostępnione nie tylko użytkownikom urządzeń z platformą iOS – mogą na nie liczyć także klienci korzystający z Androida.
Plany rozwoju aplikacji CCC obejmują nie tylko jej rozbudowę o nowe funkcje, ale także udostępnienie jej użytkownikom w innych krajach, w których prowadzi działalność firma CCC. Są to m.in. kraje Europy Środowo-Wschodniej, Bałkanów czy Bliskiego Wschodu. Działania te zaplanowano na rok 2020.