Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
BNP Paribas dla klientów mobile only. Nowy element w aplikacji GOmobile

Od teraz w aplikacji BNP Paribas znajdziecie nową skrzynkę z wiadomościami od banku

BNP Paribas wychodzi naprzeciw rosnącej liczbie klientów korzystających z rachunku w stylu mobile only, a więc logujących się na konto niemal wyłącznie z urządzeń mobilnych. W aplikacji GOmobile pojawi się nowa skrzynka z wiadomościami od banku. Będzie odwzorowaniem podobnego elementu znajdującego się w internetowym serwisie transakcyjnym. Trafiać do niej będą informacje o planowanych przerwach technicznych czy zmianach wprowadzonych do regulaminów i cenników.

Przeczytajcie także: Nowy widok kart w aplikacji mBanku

Skrzynka będzie widoczna po wyborze w dolnym menu klawisza "więcej". Odpowiednia aktualizacja aplikacji GOmobile jest już dostępna dla niektórych klientów w markecie Google Play. Natomiast w markecie App Store jeszcze jej nie widzę. Zakładam, że w najbliższych dniach się pojawi.

Przeczytajcie także: BNP Paribas wprowadza GOkantor

Jak wspomniałem, mianem mobile only określa się klientów, którzy na rachunek logują się wyłącznie przez urządzenia mobilne. Z danych zebranych przez cashless.pl wynika, że na całym rynku jest ich już ponad 5 mln. Dla nich skrzynka z wiadomościami od banku w aplikacji mobilnej jest elementem nieodzownym. Rozwiązanie tego typu jest już dostępne w większości aplikacji bankowych oferowanych na polskim rynku.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies