Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klienci Medicover już mogą logować się przez mojeID do portalu pacjenta. Nowe wdrożenie KIR-u

Medicover to druga firma po PGNiG, która wdrożyła możliwość potwierdzania tożsamości klientów przez usługę mojeID

Podczas zakończonej przed chwilą konferencji prasowej poinformowano o wdrożeniu systemu mojeID dla pacjentów logujących się do portalu i aplikacji mobilnej Medicover. Dzięki temu rozwiązaniu klienci Medicover mogą już potwierdzać swoją tożsamość przy korzystaniu z cyfrowych usług medycznych bez konieczności wcześniejszego odwiedzania placówki stacjonarnej. W ten sposób zdalnie mogą umawiać się na wizyty lekarskie czy przeglądać wyniki swoich badań.

Przeczytajcie także: System mojeID trafi do pacjentów Medicover

mojeID to usługa oferowana przez KIR i pozwalająca na potwierdzanie tożsamości w świecie cyfrowym za pomocą danych logowania na konto osobiste. W trakcie tego procesu klient jest przekierowywany do swojego banku, gdzie podaje login i hasło na rachunek a następnie wraca do portalu np. Medicover już zweryfikowany. Z tym że administrator portalu nie ma dostępu do danych logowania na konto a bank nie ma dostępu do informacji udostępnianych użytkownikowi w portalu.

Medicover jest drugą firmą na rynku, która udostępniła klientom usługę mojeID. Wcześniej trafiła ona do użytkowników biura obsługi klientów PGNiG. Zdaniem wiceprezesa KIR Roberta Trętowskiego z mojeID wkrótce będą mogli korzystać klienci dwóch kolejnych podmiotów. Usługa KIR-u została wdrożona przez ING Bank Śląski, Pekao i PKO. Przedstawiciel KIR-u zadeklarował, że w I poł. przyszłego roku do tego grona dołączą Alior, mBank, Millennium i Santander.

Przeczytajcie także: Jest konkurencja dla usługi mojeID

O tym, że rozwiązanie mojeID trafi do pacjentów firmy Medicover mogliście przeczytać już kilka dni temu w tekście Usługę mojeID KIR-u udostępni Medicover. Firmy zapraszają na premierę rozwiązania. Warto też przypomnieć, że konkurencyjne rozwiązanie o nazwie eID rozwija trójmiejska firma Blue Media.

Fot. fshoq.com CC BY 4.0

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies