Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Czatbot GObot ma przyspieszyć decyzje leasingowe. Ale umowy wciąż nie da się podpisać zdalnie

Na razie branża leasingowa w procesie cyfryzacji usług jest zapóźnienia w porównaniu np. z bankami

GO-leasing, partnerska sieć brokerów leasingu w Polsce, wprowadziła na rynek narzędzia, dzięki którym osoby zainteresowane tą formą finansowania mogą szybko poznać decyzję o jego przyznaniu i podpisać umowę. Dla użytkowników popularnego Messengera przygotowano GObota pomagającego w procesie ubiegania się o leasing. Osoby, które nie korzystają z tego komunikatora, mają do dyspozycji platformę internetową LeasinGOnline. Z narzędzi tych można zrobić użytek o dowolnej porze, także w weekendy.

Przeczytajcie także: Carsmile wprowadza e-leasing

Nowe rozwiązania mają sprawić, że klient błyskawicznie obliczy raty, złoży wniosek online i niemal natychmiast pozna decyzję firmy leasingowej. Jeśli ta będzie pozytywna, pojawi się możliwość szybkiego podpisania umowy. Tego niestety nie można zrobić zdalnie i wciąż musi to odbyć się w drodze bezpośredniego kontaktu z przedstawicielem usługodawcy, co wynika z przepisów.

Z pomocą wspomnianych rozwiązań cyfrowych można wziąć w leasing dowolny przedmiot, nowy lub używany. Największym zainteresowaniem narzędzie będzie się pewnie cieszyć wśród kierowców, bo to samochody są najczęściej leasingowanym w Polsce przedmiotem.

Przeczytajcie także: Leasingowanie auta w Polsce to droga przez mękę

LeasinGOnline, a zwłaszcza GObot mają być odpowiedzią na zmieniającą się rzeczywistość, wprowadzanie innowacji w usługi finansowe i nowe potrzeby oraz wymagania klientów. Rośnie liczba użytkowników, którzy chcą załatwiać swoje sprawy z poziomu smartfona. Grzegorz Olszewski, prezes GO-leasing, jest przekonany, że konkurencja będzie rozwijała podobne narzędzia. Dlatego jego firma zamierza wprowadzać nowe funkcje do swoich produktów. Na razie z GObota i platformy LeasinGOnline będą mogli korzystać przedsiębiorcy, ale w przyszłości zostaną one udostępnione także konsumentom.

Firmy leasingowe starają się nadrabiać zaległości wobec innych branż, np. banków. Idzie im to jednak opornie a wspomniane już przepisy nie pomagają w pełnej cyfryzacji procesu leasingowego. Finansowanie w ten sposób zakupu np. samochodów wciąż bywa drogą przez mękę.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies