Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Google ostrzega, że Wasze hasło do konta w banku zostało złamane? Santander pisze, co w tej sytuacji robić

Nowy mechanizm w Google Chrome sprawdza, czy osoby trzecie mogą znać hasło do Waszego rachunku bankowego

Santander informuje swoich klientów o nowej usłudze, jaka została zaimplementowana przez Google'a do przeglądarki internetowej Chrome. Polega ona na sprawdzeniu, czy osoby trzecie mogą znać hasło użytkownika do logowania na bankowy rachunek internetowy. Dlatego w niektórych sytuacjach na ekranie komputera może pojawić się komunikat rekomendujący zmianę tego hasła.

Przeczytajcie także: Nowe usługi Santandera z zakresu bezpieczeństwa

Z informacji Santandera wynika, że komunikat może zostać wygenerowany w kilku sytuacjach. A więc m.in. gdy hasło użytkownika znajdzie się w prowadzonej przez Google'a bazie skompromitowanych danych, gdy korzysta się z tego samego hasła na wielu portalach i na którymś z nich pozna je ktoś inny, lub gdy gdy utworzone hasło jest zbyt słabe.

Przeczytajcie także: Santander inwestuje w przelewy międzynarodowe

Santander pisze, że fakt, iż na Waszym komputerze zostanie wygenerowany komunikat ostrzegawczy nie oznacza jeszcze, że ktoś obcy może zalogować się albo już zalogował się na Wasze konto w banku. Jednak w takiej sytuacji najlepiej zmienić hasło logowania na rachunek oraz we wszystkich miejscach, gdzie wcześniej zostało użyte. Komunikat Google wygląda tak:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies