PKO wdrożenie nowej platformy do sprzedaży samochodów online zapowiedział już kilka tygodni temu
PKO Leasing, spółka należąca do banku PKO, opublikowała dziś nową strategię na lata do 2022 roku. Wśród najważniejszych jej elementów znalazła się budowa nowej platformy online do dystrybucji samochodów, która ma być zintegrowana z kanałami cyfrowymi PKO. Chodzi np. o internetowy serwis transakcyjny iPKO czy mobilną aplikacją IKO.
Z prezentacji PKO Leasing wynika, że docelowo platforma ma umożliwiać klientom wykonywanie wszelkich operacji związanych z zakupem auta i obsługą posprzedażową produktów służących jego finansowaniu. PKO Leasing chciałby, aby proces zawarcia umowy leasingowej uległ daleko idącej standaryzacji, co ma umożliwić dostęp do tego produktu w środowisku online. Nowa platforma będzie pozwalać na zakup samochodów nowych i używanych za gotówkę, na kredyt, w leasingu i wynajmie długoterminowym. Będzie kierowana nie tylko do klientów PKO, ale i wszystkich zainteresowanych.
Władze PKO zapowiedziały wdrożenie internetowej platformy do dystrybucji samochodów już kilka tygodni temu podczas prezentacji strategii banku. W przyszłości instytucja tego rodzaju przedsięwzięć z segmentu e-commerce chce zrealizować więcej. Natomiast w opublikowanej dziś strategii PKO Leasing znalazła się także zapowiedź wdrożenia produktów kierowanych do osób i firm pragnących sfinansować zakup samochodów elektrycznych.