Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Już oficjalnie: mBank wprowadza bramkę płatniczą PayNow

Na razie sklepy internetowe, które zdecydują się skorzystać z rozwiązania oferowanego przez mBank, mogą przyjmować płatności przelewami pay by link oraz Blikiem

mBank potwierdził w komunikacie prasowym informację, którą mogliście znaleźć w serwisie cashless.pl już kilka dni temu w tekście mBank rozwija usługi płatnicze. PayNow wchodzi do standardowej oferty. Mowa o bramce płatniczej dla e-handlu. Jak twierdzi mBank wśród jej najważniejszych zalet jest szybkość działania – pieniądze pojawiają się na koncie sprzedawcy zaraz po dokonaniu wpłaty przez klienta.

Przeczytajcie także: mBank rusza z kampanią "Ludzie są niesamowici"

Testy tego rozwiązania trwały od kilku miesięcy. mBank podkreśla, że PayNow jest pierwszym integratorem płatności korzystającym z rozwiązań chmurowych. Narzędzie zaprojektowano tak, by jego obsługa z poziomu urządzeń mobilnych nie stwarzała problemów, co w dzisiejszych czasach ma ogromne znaczenie. Panel do zarządzania płatnościami zintegrowano z serwisem transakcyjnym banku. Usługa widoczna jest w zakładce "Płatności". Jej aktywacja jest bezpłatna. Klient płaci tylko stałą prowizję wynoszącą 0,95 proc. wartości transakcji. Bank zapewnia, że obecnie jest to najlepsza oferta na rynku.

Przeczytajcie także: Pekao złożył ofertę na przejęcie pakietu kontrolnego mBanku

Integrator płatności internetowych PayNow powstał we współpracy ze spółką mElements (podmiot z grupy mBanku). Zainteresowani nim klienci początkowo będą musieli liczyć się z pewnymi ograniczeniami. Do wyboru mają przelewy typu pay by link oraz płatności Blik. Co prawda bank zapowiada, że wkrótce rozszerzy opcje o płatności kartami i raty, ale nie precyzuje, kiedy to nastąpi. Brakuje też informacji na temat nowoczesnych rozwiązań mobilnych typu Apple Pay czy Google Pay. Osoby zainteresowane usługą znajdą więcej informacji pod tym adresem.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies