Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Yolo Pay w najbliższym czasie nie trafi na rynek. Twórcy płatności odroczonych rozwijają inne produkty

Do dyspozycji klientów są już inne rozwiązania typu "kup teraz, zapłać później". Być może więc to silna konkurencja zadecydowała o odroczeniu projektu Yolo Pay

Firma Yolo w najbliższym czasie nie wprowadzi na rynek usługi Yolo Pay, czyli systemu płatności odroczonych. Poinformował o tym prezes spółki, Krzysztof Piwoński. Firma udzielająca pożyczek konsumenckich online, zamierza wrócić do rozwijania narzędzia "kup teraz, zapłać później", ale póki co skupiła się na wdrożeniu innego produktu: pożyczki Yolocar.

Przeczytajcie także: PayPo małą instytucją płatniczą. W rejestrze KNF są już 43 firmy

Decyzja dotycząca odłożenia Yolo Pay na półkę może wynikać z faktu, iż na rynku działają już inne rozwiązania tego typu. Przykładem jest Twisto, które rozwija odroczone płatności w bramce płatniczej imoje oferowanej przez ING. W listopadzie spółka uruchmiła także aplikację mobilną i wprowadziła na rynek kartę płatniczą.

Przeczytajcie także: Oto pięć startupów, których rozwiązania testuje Alior

Na polu płatności odroczonych rozwija się także PayPo. Działający od roku 2018 fintech, który otrzymał wsparcie finansowe od Aliora, przygotowuje się do ekspansji poza granicami Polski i chce współpracować ze sklepami w trybie offline. Do tej pory firma nawiązała współpracę z 1000 sklepów, wśród których należy wymienić Answear.com, Decathlon, Allegro, Media Markt czy 4F.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies