Nowe karty Citi Handlowego nie będą już przez bank premiowane punktami w programie Payback
Pod koniec ubiegłego tygodnia Citi Handlowy ogłosił wprowadzenie do sprzedaży nowej Motokarty, wydawanej wspólnie z koncernem paliwowym BP. Więcej na ten temat możecie przeczytać w tekście Nowa karta Citi Handlowego i BP już dostępna. Zamiast punktów Payback rabaty i moneyback. Wprowadzenie do oferty nowej karty sygnalizuje, że Citi Handlowy żegna się powoli z programem Payback.
Jak informuje biuro prasowe Banku Handlowego nowa Motokarta umożliwia identyfikację uczestnika Payback. Jej posiadacz nie będzie więc musiał mieć dodatkowej karty Payback, aby zbierać punkty u partnerów tego programu. Dotyczy to także stacji BP, bo koncern zdecydował się właśnie przedłużyć umowę z operatorem Payback. Ale Citi nie będzie już przyznawał od siebie punktów Payback w zamian za transakcje bezgotówkowe realizowane nową Motokartą, tak jak dzieje się w przypadku transakcji realizowanych wydawaną wcześniej kredytówką tego rodzaju.
Dodatkowo bank zaproponuje posiadaczom kart kredytowych wydawanych dotychczas wspólnie z Payback przejście na nowe Motokarty. Jak jednak zadeklarowała Zuzanna Przepiórkiewicz z biura prasowego Citi w Polsce, przejście będzie dobrowolne. Posiadacze wydanych już kart premiowanych punktami w programie Payback, jeżeli nie zdecydują się na zamianę na nowe Motokarty, będą mogli odnwiać swoje plastiki na dotychczasowych zasadach i nadal będą otrzymywać punkty Payback.
Citi Handlowy to kolejny bank, który zdecydował się zrezygnować ze współpracy z Paybackiem. Wcześniej podobną decyzję podjął BZ WBK (obecnie Santander), który w ramach programu wydawał karty debetowe. Później jego rolę przejął mBank, ale jego współpraca z Paybackiem trwała zaledwie kilka kwartałów. Citi jest więc ostatnim bankowym partnerem Payback, który wydawał jeszcze nowe karty premiowane punktami w tym programie lojalnościowym.