Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Media Markt dostarczy zamówienie tego samego dnia. Na razie usługa działa w kilku miastach i obejmuje część asortymentu

Nowa usługa Media Markt dotyczy małego sprzętu i kosztuje 14,99 zł

Klienci, którzy złożą zamówienie w sklepie internetowym Media Markt, mogą wybrać opcję dostawy tego samego dnia. Z takiego rozwiązania mogą skorzystać mieszkańcy Łodzi, Katowic, Wrocławia, Poznania i Krakowa: jeżeli dokonają zakupu do 11.30, przesyłka powinna do nich dotrzeć między 18.00 a 22.00. W wyjątkowej sytuacji są mieszkańcy Warszawy, którzy zakupy zrobione do 11.30 otrzymają między 14:00 a 17:00 a zamówienie złożone do 15.30 – między 18:00 a 22:00.

Przeczytajcie także: Allegro rozszerza program Smart o dostawy kurierem

Media Markt będzie stopniowo rozszerzał zasięg nowej usługi na kolejne miasta. Na razie w nowym trybie nie można też zamówić wszystkiego z oferty sklepu – dostawa tego samego dnia dotyczy głównie małych urządzeń: elektroniki i niewielkiego AGD. Klient, który skorzysta z nowej opcji może zatem otrzymać smartfon, laptop czy czajnik już kilka godzin po złożeniu zamówienia, a zapłaci za to 14,99 zł. Warto dodać, że klienci mogą też osobiście odebrać zamówienie.

Usługę ekspresowej dostawy już w ubiegłym roku testowało Allegro. Mogliście wówczas przeczytać w serwisie cashless.pl, że polski gigant e-commerce wprowadzi to rozwiązanie na początek w kilku największych polskich miastach, a dostarczanie przesyłek będzie realizować firma kurierska X-press Couriers. W tym przypadku koszt usługi wynosi 22,90 zł lub nawet 25,70 zł. Jest też ograniczenie maksymalnej wagi paczki, która nie może być cięższa niż 30 kg.

Przeczytajcie także: Amazon uzupełnia ofertę błyskawicznych dostaw o żywność z Whole Foods

Opcja dostawy tego samego dnia może stać się w Polsce popularna, jeśli potwierdzą się pogłoski o wejściu do naszego kraju Amazona z polską wersją serwisu. Dla amerykańskiej korporacji szybkie i sprawne dostarczanie przesyłek jest jednym z priorytetów. Taka oferta z pewnością zmusiłaby konkurencję do zaproponowania klientom równie atrakcyjnych rozwiązań.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies