Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kolejny kasoterminal trafił na polski rynek. Nowe urządzenie wprowadziła do sprzedaży polska spółka iPOS

iPOS Smart to urządzenie, które zastąpiło wprowadzony na rynek kilka lat temu kasoterminal iPOS Duet

iPOS Smart oraz jego rozszerzona wersja iPOS Smart+ to terminal płatniczy, a bardziej precyzyjnie PIN pad programowalny, połączony z drukarką fiskalną. Dodatkowo zainstalowana jest na nim aplikacja sprzedażowa, a urządzenie podłączone jest do internetu i wykorzystuje możliwości systemu umieszczonego w chmurze.

Przeczytajcie także: Wirtualne kasy aplikacyjne tylko dla wybranych

iPOS Smart to nowej generacji kasoterminal oferowany przez polską spółką fintechową iPOS. Jest następcą wprowadzonego do sprzedaży kilka lat temu urządzenia o nazwie iPOS Duet, które nie jest już produkowane. Nie spełnia bowiem obowiązujących przepisów m.in. w zakresie fiskalizacji online. iPOS Smart kosztuje 1999 zł i działa w trybie online, a terminal połączony jest z drukarką fiskalną bez kabla, w przeciwieństwie do urządzenia pierwszej generacji. Za iPOS Smart+ trzeba zapłacić 2599 zł, ale jest dodatkowo wyposażony w tablet, dzięki któremu łatwiej korzystać z aplikacji sprzedażowej.

iPOS w nowym urządzeniu pokłada wielkie nadzieje. Liczy, że do końca roku uda mu się dzięki niemu pozyskać 20 tys. klientów. Na koniec ubiegłego roku miał ich ok. 2 tys. Aby było to możliwe, potrzebuje dofinansowania. I w tym celu przygotowuje prywatną emisję akcji, z której zamierza pozyskać od 3 do 6 mln zł. Niewykluczone, że w przyszłym roku zechce wejść na NewConnect, czyli tzw. mały parkiet warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych.

Przeczytajcie także: Kasa fiskalna może być w smartfonie

Zdaniem przedstawicieli iPOS spółce sprzyja otoczenie rynkowe, czyli przede wszystkim wprowadzenie obowiązku stosowania kas fiskalnych online w niektórych branżach, m.in. w warsztatach samochodowych czy gastronomii. Dodatkowo możliwe będzie stosowanie kas aplikacyjnych, więc instalowanych na tabletach albo smartfonach. Zdaniem władz iPOS ich spółka jest już przygotowana do wprowadzenia kas aplikacyjnych i postrzega je jako szansę rozwojową dla siebie. Z drugiej strony spodziewa się, że dzięki nowym przepisom na polskim rynku pojawi się wiele zagranicznej konkurencji.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies