Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Instytucje potwierdzają doniesienia cashless.pl. Od dziś wpłata na kartę we wszystkich sklepach Żabka w Polsce

Z usługi mogą korzystać klienci kilkunastu banków działających na polskim rynku

W opublikowanym dziś po południu komunikacie prasowym Mastercarda, Żabki i First Daty (operator terminali płatniczych należący do Fiserv) potwierdzono poranne informacje cashless.pl na temat wdrożenia nowej, ciekawej usługi finansowej w sklepach Żabka. Mowa o wpłacie na kartę przy okazji zakupów, a więc możliwości zdeponowania gotówki na rachunku powiązanym z plastikiem. To nowa alternatywa dla transakcji we wpłatomatach oraz wpłat podczas wizyty w oddziale banku.

Przeczytajcie także: Nowa usługa finansowa w sklepach Żabka

Z komunikatu prasowego wynika, że nowa usługa została udostępniona we wszystkich Żabkach w Polsce korzystających z terminali płatniczych Polcard (ok. 6 tys. sklepów). Z wpłat mogą korzystać posiadacze kart Mastercard wydanych przez Alior, BPS, Bank Ochrony Środowiska, Pekao (tylko karty kredytowe), BNP Paribas, Bank Pocztowy, Credit Agricole, Getin, ING, mBank, Plus, Santander oraz SGB. Maksymalna kwota transakcji to 500 zł.

Aby skorzystać z nowej usługi, klient powinien poinformować kasjera o chęci wpłaty gotówki na konto. Sprzedawca odbiera od klienta pieniądze, które mają trafić na konto, przelicza je i wprowadza odpowiednią kwotę w systemie kasowym. Następnie klient wkłada lub zbliża swoją kartę do terminala i potwierdza transakcję kodem PIN.

Przeczytajcie także: Przelewy Express Elixir dla wszystkich klientów Pekao

Przy pierwszej transakcji, zgodnie z polskimi wymogami prawnymi, klient musi podać swoje dane – imię, nazwisko, numer Pesel, serię i numer dokumentu tożsamości oraz datę jego ważności – legitymując się przy kasie dowodem osobistym lub paszportem. Korzystając z usługi po raz kolejny klient musi okazać kasjerowi dokument tożsamości. Z tytułu realizacji wpłaty na kartę Żabka nie pobiera prowizji. Po jej realizacji klient otrzymuje od sprzedawcy potwierdzenie wpłaty. Zaksięgowane środki pojawią się na koncie w czasie od kilku do 30 minut od wykonania operacji, czasami dłużej, w zależności od banku-wydawcy karty.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies