Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Customer Lab w BNP Paribas. Nowa jednostka ma m.in. przy pomocy technologii usprawnić obsługę klientów

BNP Paribas liczy, że dzięki Customer Lab poprawi jakość obsługi klientów nie tylko w oddziałach

BNP Paribas poinformował o utworzeniu Customer Lab, które zająć się ma badaniami potrzeb i preferencji klientów. Bank określił nową jednostkę mianem "centrum wiedzy o kliencie", które ma wykorzystywać m.in. technologie, wiedzę z zakresu psychologii, socjologii oraz statystyki. Celem jest stwierdzenie, czy oferta i procesy komunikacji spełniają oczekiwania odbiorców.

Przeczytajcie także: Wideoweryfikacja w aplikacji BNP Paribas

Badania w Customer Lab obejmą obszary, w których klient ma kontakt z bankiem. Nie chodzi jednak wyłącznie o końcowe wrażenie dotyczące produktów czy usług, ale też np. testy UX (user experience, doświadczenie użytkownika), dzięki którym łatwiej będzie można dopracować nowe rozwiązania stosowane w e-bankowości.

Przeczytajcie także: BNP Paribas wyłączy stary system transakcyjny Planet

Zespół powołany do realizacji tego projektu będzie wspierał pozostałe jednostki organizacyjne banku w zakresie realizacji badań. Prace mają być prowadzone w siedzibie BNP Paribas przy ul. Grzybowskiej w Warszawie. Ich koordynowaniem zajmie się Departament Rozwoju Relacji z Klientem.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies