Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PKO wstrzymuje obsługę przekazów Western Union w placówkach. Można je zlecać i odbierać zdalnie

Wstrzymanie obsługi przekazów w sieci stacjonarnej ma związek z rozprzestrzenianiem się wirusa

Bank PKO poinformował o wstrzymaniu obsługi przekazów Western Union w swoich placówkach ze względu na epidemię koronawirusa. Instytucja radzi, by zostać w domu i korzystać z jej usług w trybie online. Zaznacza przy tym, że przekaz odebrać można m.in. w aplikacji mobilnej IKO. Także użytkownicy serwisu internetowego iPKO mogą za jego pośrednictwem nadać, odebrać i sprawdzić status przekazu.

Przeczytajcie także: mBank oferuje zawieszenie spłaty kredytów na pół roku

Na tym nie kończy się jednak pakiet usług internetowych – bank zebrał w jednym miejscu informacje na temat swojego funkcjonowania w czasie, gdy część jego palcówek może być zamknięta lub pracować w zmienionych godzinach. Spółka zachęca m.in. do płatności bezgotówkowych, do kupowania w internecie i korzystania w większym stopniu z bankowości elektronicznej.

Przeczytajcie także: Pekao wstrzymuje zwolnienia grupowe

Warto przypomnieć, że kilka dni temu PKO ostrzegał przed oszustami wykorzystującymi chaos informacyjny wokół koronawirusa do wyłudzania pieniędzy. W tym przypadku mowa była o rzekomym przekazywaniu oszczędności obywateli do rezerw NBP. Podobne ostrzeżenia wydały potem także Santander, a mBank i BNP Paribas. Oszustwem są także SMS-y z resortu zdrowia o wsparciu żywieniowym.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies