Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Samochód dostarczony pod dom bez dodatkowych opłat i wydany bez kontaktu z klientem. Nowa usługa Carsmile

Sprzedaż samochodów mocno spadła, ale w niektórych branżach z powodu koronawirusa zapotrzebowanie na auta wzrosło

Carsmile, platforma do długoterminowego wynajmu i leasingu samochodów online, reaguje na zagrożenie koronawirusem. Firma oferuje klientom darmowe dostarczenie zdezynfekowanego auta pod ich dom oraz ogranicza do minimum kontakt z dostawcą. Usługa obowiązuje na terenie całej Polski i będzie ważna przynajmniej do 22 marca. Ewentualne przedłużenie jest uzależnione od rozwoju sytuacji wynikającej z epidemii oraz możliwości fintechu.

Przeczytajcie także: Carsmile wprowadza e-leasing. Z usługi można korzystać online

Firma Carsmile wprowadzając nowe rozwiązanie chce wyjść naprzeciw m.in. przedsiębiorcom, których epidemia koronawirusa zmusiła do zakupu samochodu. W tym gronie wymienia się np. właścicieli aptek, weterynarzy czy firmy gastronomiczne. Proces wyboru auta, złożenie wniosku oraz podpisanie umowy można przeprowadzić online. Na platformie dostępne są wyłącznie nowe samochody w różnych przedziałach cenowych.

Klient załatwi formalności zdalnie, a pojazd za darmo trafi pod jego dom. Użytkownicy korzystający z nowej procedury dostaną protokół odbioru samochodu mailem, który można zaakceptować z pomocą SMS-a. Jeśli firma finansująca najem nie dopuszcza takiego rozwiązania, klient może wydrukować protokół, podpisać go i przekazać osobie dostarczającej samochód w bezpieczny sposób.

Przeczytajcie także: Carsmile chce być pierwszym "CarFintechem" w Polsce

Zatrudniająca już ponad 50 osób firma Carsmile, która była nominowana w fintechowym konkursie cashless.pl, informuje o wzroście ruchu na swojej platformie. Startup uważa przy tym, że epidemia sprawi, iż rynek motoryzacyjny w Polsce przejdzie przyspieszoną lekcję sprzedaży samochodów online. Carsmile deklaruje chęć udostępnienia swojej technologii sieciom dealerskim, by mogły jak najszybciej nadrobić spore zaległości w dziedzinie sprzedaży zdalnej.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies