Zmiana identyfikacji marki ma nastąpić w ciągu najbliższych miesięcy, ale już dziś spółka pokazała swój nowy logotyp
Revolut poinformował o planowanej zmianie identyfikacji wizualnej marki. Fintech przekonuje, że od momentu powstania pięć lat temu sporo się zmieniło, bo biznes urósł i dojrzał, a to wiąże się jego zdaniem z koniecznością wprowadzenia nowego logotypu. Nowe logo Revoluta ma wyglądać tak:
Fintech przekonuje na razie, że nowy design ma być bardziej wyrafinowany, co wynika z rozszerzenia pakietu usług np. o możliwość inwestowania w złoto czy stawiania pierwszych kroków na rynku kont oszczędnościowych (niestety, z rozwiązań tych nie mogą jeszcze korzystać klienci z Polski). Trzeba mieć na uwadze, że wartość brytyjskiej firmy jest już szacowana na 5,5 mld dolarów.
W swoim komunikacie Revolut zapowiedział też, że wprowadzi karty z nowymi grafikami. Firma nie poinformowała, kiedy klienci powinni się ich spodziewać, ale zapewnia, że prace nad nowym designem plastików trwają już od jakiegoś czasu. Wspomniane nowości mają nie wpłynąć na funkcjonalność aplikacji.
Co ciekawe, w mijającym tygodniu Revolut zaprezentował całkowicie nowy produkt, a więc aplikację i kartę dla dzieci. Revolut Junior to oferta dla klientów w wieku od siedmiu lat. Więcej na jej temat możecie przeczytać w tekście Ruszył Revolut Junior, aplikacja z kartą dla dzieci od 7 roku życia. Na razie tylko w Wielkiej Brytanii.