Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Revolut zmienia logo. Wprowadzi też zupełnie nowe wizerunki kart

Zmiana identyfikacji marki ma nastąpić w ciągu najbliższych miesięcy, ale już dziś spółka pokazała swój nowy logotyp

Revolut poinformował o planowanej zmianie identyfikacji wizualnej marki. Fintech przekonuje, że od momentu powstania pięć lat temu sporo się zmieniło, bo biznes urósł i dojrzał, a to wiąże się jego zdaniem z koniecznością wprowadzenia nowego logotypu. Nowe logo Revoluta ma wyglądać tak:

Fintech przekonuje na razie, że nowy design ma być bardziej wyrafinowany, co wynika z rozszerzenia pakietu usług np. o możliwość inwestowania w złoto czy stawiania pierwszych kroków na rynku kont oszczędnościowych (niestety, z rozwiązań tych nie mogą jeszcze korzystać klienci z Polski). Trzeba mieć na uwadze, że wartość brytyjskiej firmy jest już szacowana na 5,5 mld dolarów.

Przeczytajcie także: Revolut zapewnia darmowy dostęp do saloników lotniskowych

W swoim komunikacie Revolut zapowiedział też, że wprowadzi karty z nowymi grafikami. Firma nie poinformowała, kiedy klienci powinni się ich spodziewać, ale zapewnia, że prace nad nowym designem plastików trwają już od jakiegoś czasu. Wspomniane nowości mają nie wpłynąć na funkcjonalność aplikacji.

Przeczytajcie także: Konta bankowe mogą dodawać do Revoluta klienci w Wielkiej Brytanii

Co ciekawe, w mijającym tygodniu Revolut zaprezentował całkowicie nowy produkt, a więc aplikację i kartę dla dzieci. Revolut Junior to oferta dla klientów w wieku od siedmiu lat. Więcej na jej temat możecie przeczytać w tekście Ruszył Revolut Junior, aplikacja z kartą dla dzieci od 7 roku życia. Na razie tylko w Wielkiej Brytanii.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies