Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Polska Bezgotówkowa rusza z nową kampanią. Przekonuje, że bezgotówkowo znaczy bezpieczniej niż gotówkowo

Nowa kampania fundacji ma oczywiście związek z rozprzestrzeniającym się koronawirusem

Biuro prasowe fundacji Polska Bezgotówkowa poinformowało o uruchomieniu nowej kampanii #zdrowobezgotówkowo. Jak czytam w komunikacie prasowym, celem akcji jest zwiększanie świadomości i wiedzy w zakresie bezpieczeństwa korzystania z różnych instrumentów płatniczych. Wszystko oczywiście w kontekście trwającej pandemii koronawirusa.

Przeczytajcie także: KNF chce przyspieszenia podniesienia limitu na płatności bez PIN

– Chcemy wielotorowo docierać do tych grup, które mają najczęstszą styczność z pieniądzem papierowym i płatnościami bezgotówkowymi. W naszej komunikacji powołujemy się na sprawdzone źródła i przekazujemy informacje dotyczące bezpieczeństwa płatności. Dbamy o to, aby jakość kierowanych do odbiorców komunikatów była jak najwyższa. Zależy nam na bezpieczeństwie zdrowotnym społeczeństwa – podkreśla Paweł Widawski, wiceprezes Polski Bezgotówkowej.

Kampania jest prowadzona za pośrednictwem mediów społecznościowych: serwisów Facebook, Twitter i LinkedIn, w mediach tradycyjnych oraz cyfrowych. Kampanii towarzyszą również spoty radiowe. Tematyka realizowanych działań dotyczy zasad dokonywania płatności: preferowania instrumentów bezgotówkowych oraz zachowana zasad higieny: dezynfekowania terminali płatniczych, telefonów i innych urządzeń mobilnych oraz mycia rąk po zakupach.

Przeczytajcie także: WHO odcina się od nakazu ograniczenia gotówki

Warto przypomnieć, że kilka tygodni temu media obiegła informacja, że WHO (Światowa Organizacja Zdrowia) zachęca do ograniczenia korzystania z gotówki jako tej, która może przenosić koronawirusa. Później organizacja wyjaśniła, że nie ma póki co dowodów na to, że wirus może przetrwać na banknotach i monetach. Podkreśliła jednak, że zaleca się mycie rąk po każdym użyciu gotówki, w szczególności jeśli przy okazji ma się do czynienia z jedzeniem.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies