Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
mBank uruchamia nowe procesy do obsługi dużych klientów. Wszystkie umowy mogą podpisywać zdalnie

Wprowadzenie przez mBank nowych procesów ma związek z dostosowaniem działalności do funkcjonowania w okresie pandemii koronawirusa

mBank poinformował w komunikacie prasowym, że od teraz jego klienci korporacyjni wszystkie wnioski, oświadczenia, dokumenty czy umowy mogą podpisać zdalnie i przesłać do banku bez konieczności odwiedzania oddziału. mBank deklaruje w informacji prasowej, że to pierwsze takie rozwiązanie dla klientów korporacyjnych na polskim rynku bankowym.

Przeczytajcie także: mBank: Polacy nie są gotowi na cyberzagrożenia

W praktyce działa to tak, że klient i doradca ustalają telefonicznie lub mailowo warunki umowy. Doradca wysyła do klienta mailem podpisane cyfrowo dokumenty. Jeśli klient korzysta z podpisu kwalifikowanego, podpisuje umowę i oświadczenie, a następnie odsyła do doradcy. Jeśli klient nie ma takiego podpisu, odsyła dokumenty przez serwis transakcyjny mBank CompanyNet i uzupełnia wniosek, zgodnie ze wskazówkami doradcy.

Przeczytajcie także: Banki podnoszą limit na płatności bez PIN

Nowe rozwiązanie kierowane jest do klientów korporacyjnych, którzy już korzystają z usług mBanku, mają dostęp do serwisu internetowego CompanyNet i chcą rozszerzyć współpracę, np. poprzez zaciągnięcie kredytu, zamówienie dodatkowych kart, itp. Wiele takich czynności wymagało dotąd bezpośredniego kontaktu z doradcą.

mBank pracuje także nad zdalnym podpisywaniem umów o prowadzenie korporacyjnych rachunków bankowych z nowymi klientami. Jak wynika ze wstępnych deklaracji biura prasowego instytucji, rozwiązanie to powinno być wdrożone w perspektywie kilku najbliższych tygodni.

AKTUALIZACJA

Po publikacji artykułu biuro prasowe ING poinformowało, że podobne rozwiązanie od dłuższego czasu dostępne już jest dla korporacyjnych klientów Banku Śląskiego.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies