Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Wakacje terminalowe. Worldline Polska proponuje "pakiet antykryzysowy" dla wybranych akceptantów

Możliwe jest zawieszenie na dwa miesiące płatności z tytułu korzystania z terminala POS

Firma Worldline (właściciel operatora terminali SIX Payment Services), poinformował w komunikacie o wprowadzeniu tzw. "pakietu antykryzysowego" w związku z pandemią koronawirusa. Składają się na niego dwa elementy. Pierwszy to wsparcie finansowe, w ramach którego można na dwa miesiące zawiesić opłaty z tytułu dzierżawy terminala oraz prowizji od transakcji, jeśli takowe się pojawią. Oferta kierowana jest do mikrofirm oraz małych i średnich przedsiębiorstw.

Przeczytajcie także: Worldline łączy się z SIX Payment Services

Drugi element pakietu obejmuje możliwość nieodpłatnego skorzystania z produktu Saferpay do przyjmowania płatności na odległość lub terminali mobilnych do przyjmowania płatności przy realizacji dostaw. Terminale mobilne będą przez dwa miesiące dzierżawione nieodpłatnie. Natomiast wspomniane Saferpay to rozwiązanie ułatwiające płacenie na odległość, gdy przedsiębiorca nie posiada sklepu internetowego.

Przeczytajcie także: Polska Bezgotówkowa przekonuje, że bezgotówkowo znaczy bezpieczniej

Komunikat Worldline zawiera też Informację o działaniach Fundacji Polska Bezgotówkowa. Wydłużyła ona okres bezpłatnego korzystania z terminali płatniczych. Dotyczy to detalistów, którym w marcu, kwietniu lub maju kończy się 12-miesięczny okres bezpłatnego korzystania z terminala w ramach programu fundacji. Będą oni mogli korzystać z preferencyjnych warunków do końca czerwca 2020 roku.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies