Internetowe zakupy mogą już robić klienci Stokrotki z Lublina. Wkrótce sprzedaż ma ruszyć w innych miastach
Rozwój pandemii koronawirusa przyspiesza wdrożenia różnych rozwiązań cyfrowych. Widać to w bankowości (np. podniesienie limitu na płatności kartami bez PIN-u do 100 zł, czy umożliwienie zakładania rachunków przez selfie w BNP Paribas i Millennium), widać i w handlu. Jak doniósł serwis Wiadomości Handlowe, Stokrotka, jedna z kilku największych detalicznych sieci handlowych w Polsce uruchomiła właśnie sprzedaż przez internet.
Ze sklepu internetowego Stokrotki mogą na razie korzystać wyłącznie mieszkańcy Lublina i okolic. Wszystko dlatego, że w ramach swojego przedsięwzięcia w e-commerce Stokrotka nie będzie dostarczać zamówień do klientów. Każdy, kto zrobi zakup w internetowym sklepie tej sieci, musi odebrać je samodzielnie w jednym z marketów Stokrotki w Lublinie. Płatność można zrealizować przez internet albo podczas odbierania produktów w markecie.
Jak wynika z wypowiedzi przedstawiciela sieci w Wiadomościach Handlowych, Stokrotka ma zamiar rozszerzać usługę internetową na kolejne miasta a jej celem jest ograniczenie kontaktów klientów z obsługą.
Większość działających w Polsce detalicznych sieci handlowych posiada już swoje sklepy internetowe. Mowa m.in. o Auchan, Carrefourze czy Lidlu. Kupować online wciąż nie mogą klienci Biedronki, choć już parę lat temu mówiło się, że firma ta przymierza się do uruchomienia sprzedaży e-commerce.