Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Żabka rusza ze sprzedażą online. W przyszłości w apce Żappka mają pojawić się płatności mobilne

Na razie za pomocą aplikacji Żappka można zamawiać produkty i odbierać je w kilku sklepach sieci w Warszawie

Sieć Żabka debiutuje w świecie e-commerce. Klienci mogą składać zamówienia przez aplikację mobilną Żappka i odbierać je w sklepach stacjonarnych. Na razie za zamówienie trzeba zapłacić w trakcie odbioru zakupów. Z nieoficjalnych informacji wynika jednak, że docelowo płatność będzie można uregulować w aplikacji.

Przeczytajcie także: Nowa usługa w sklepach Żabka. Już można wpłacać gotówkę

Obecnie z usługi click&collect, czyli opcji odbierania w sklepie zakupów zamówionych przez aplikację, można korzystać w trzech placówkach w Warszawie. W ciągu najbliższych dni testy mają być rozszerzone na kilkanaście kolejnych sklepów a po ocenie testów, w całej sieci. Wdrożenie zostało przyspieszone ze względu na trwającą pandemię koronawirusa, ale o tym, że Żabka przymierza się do startu w e-commerce mówiło się już od dawna.

Natomiast wczoraj w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać, że swój sklep internetowy uruchamia także Stokrotka. Podobnie jak w przypadku Żabki tak i tu zakupy trzeba odbierać samodzielnie. Usługa na razie dostępna jest w Lublinie, ale wkrótce sprzedaż internetowa ma ruszyć w innych miastach. Płatność można zrealizować przez internet albo podczas odbierania produktów w markecie. Tym samym Żabka i Stokrotka dołączają do grona dużych detalistów posiadających sklepy internetowe, wśród których można wymienić Lidl, Auchan czy Carrefour.

Przeczytajcie także: Żabka też wprowadzi sklepy bez kasjerów

Co ciekawe zakupy odbierane samodzielnie wprowadza także sieć SPAR. W wybranych placówkach działających pod tą marką oraz wszystkich sklepach własnych Piotr i Paweł klienci mogą skorzystać z ulotek z listą zakupową. Po ich uzupełnieniu należy je zostawić w przeznaczonym do tego miejscu. Pracownicy sklepu skompletują koszyk i zadzwonią do klienta, gdy zakupy będą gotowe do odebrania przy kasie.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies