Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
MetLife też wprowadza zdalną sprzedaż ubezpieczeń. Branża ubezpieczeniowa reaguje na pandemię

Wcześniej podobne rozwiązanie wprowadziły m.in. Generali oraz Nationale Nederlanden

Firma MetLife poinformowała w komunikacie, że jej ubezpieczenia można już kupować zdalnie. Proces sprzedaży został uproszczony i odbywa się przy wykorzystaniu połączenia telefonicznego oraz korespondencji elektronicznej. Doradca analizuje potrzeby klienta, a wymiana wszystkich dokumentów odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Przeczytajcie także: Revolut o wydatkach klientów w czasie epidemii

Wprowadzona przez MetLife nowość ma oczywiście związek z rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa. Z uwagi na zaistniałą sytuację towarzystwo zachęca klientów, by korzystali z jego usług zdalnie, jeśli jest taka możliwość. Firma zapewnia także, że w jej polisach wśród wykluczeń uniemożliwiających wypłatę świadczeń nie ma pandemii, w tym koronawirusa. Zachorowanie na COVID-19 oraz jego następstwa są objęte standardową ochroną.

Przeczytajcie także: mBank wprowadza usługę CyberOchrona+

Natomiast w serwisie cashless.pl mogliście już ostatnio przeczytać, że na podobne kroki jak teraz MetLife zdecydowały się inne firmy ubezpieczeniowe, takie jak np. Generali czy Nationale Nederlanden. W ten sposób branża ubezpieczeniowa próbuje sobie radzić z zaistniałą sytuacją. Zagrożenie koronawirusem może zachęcić większą liczbę klientów do zawarcia ubezpieczenia na życie, ale brak możliwości sprzedaży online mógłby uniemożliwić firmom dystrybucję swoich produktów.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies