Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Do sprzedaży trafił analogowy zegarek MuchBetter z funkcją płatności zbliżeniowych. Lepszy od smartwatcha?

Nowy czasomierz nie wymaga codziennego ładowania baterii, a mimo to można nim zapłacić w sklepach

Na rynku pojawił się zegarek analogowy z funkcją płatności zbliżeniowych. To efekt współpracy firm Winwatch oraz MIR Limited UK, operatora aplikacji MuchBetter. Twórcy projektu zapewniają, że udało się im wyeliminować wady kojarzone ze smartwatchami: konieczność częstego ładowania, starzejące się oprogramowanie, uzależnienie od połączenia z internetem czy toporny design. Ich urządzenie ma w sobie łączyć klasę i ponadczasowość tradycyjnych zegarków z nowoczesną formą płacenia.

Przeczytajcie także: Oppo Watch, czyli "Apple Watch z Androidem" za około 1000 zł

MuchBetter to aplikacja płatnicza dostępna na telefony z systemami Android oraz iOS. W serwisie cashless.pl mogliście już o niej przeczytać w tekście poświęconym koszuli marki DressCode, którą również można płacić zbliżeniowo. Ten projekt odniósł podobno sukces, więc twórcy aplikacji postanowili wykonać kolejny krok. Tym razem nawiązali współpracę z firmą Winwatch produkującą szkło STISS, czyli Swiss Technology Inside Smart Sapphire.

Szkło STISS ma się odznaczać nie tylko wysoką odpornością, ale też nowymi możliwościami – umieszczono w nim chip płatniczy (EMV) oraz antenę. W efekcie można nim płacić w milionach punktów handlowych czy usługowych na całym świecie. Zegarek należy sparować uprzednio ze smartfonem wyposażonym w aplikację MuchBetter, ale telefonu nie trzeba mieć przy sobie w chwili płacenia.

Przeczytajcie także: Klienci Millennium mogą korzystać z płatności Garmin Pay

Zegarek z kopertą o średnicy 41 mm wykonaną ze stali nierdzewnej, wyposażono w gumową bransoletkę i wyceniono na 295 franków szwajcarskich (około 1265 zł). Niektórzy będą pewnie mieli zastrzeżenia do wyglądu i jakości wykonania, ale można ten projekt uznać za próbę przetarcia nowego szlaku. Rozwiązaniem STISS mogą się zainteresować producenci zegarków, także ci z najwyższej ligi, na co oczywiście liczą twórcy.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies