Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Operator aplikacji Yanosik zapowiada nowy projekt pod nazwą Autoplac. Wejdzie w paradę serwisom ogłoszeniowym

Autoplac ma być platformą, za pomocą której użytkownicy Yanosika będą mogli zamieszczać oferty sprzedaży samochodów

Biuro prasowe operatora aplikacji Yanosik zapowiedziało na poświąteczny wtorek premierę nowej usługi o nazwie Autoplac. Kierowcy – użytkownicy aplikacji Yanosik będą mogli bezpłatnie dodawać i przeglądać oferty sprzedaży samochodów. Ogłoszenia, oprócz standardowych informacji będą zawierać takie dane jak zweryfikowany nr VIN samochodu, przebieg widniejący w bazie CEPiK czy wynik ostatniego przeglądu. Więcej informacji na temat projektu Autoplac ma zostać ujawnionych we wtorek.

Przeczytajcie także: Yanosik Ubezpieczenia po roku od startu

Autoplac to nie pierwszy projekt, za pomocą którego Yanosik chce zaoferować swoim użytkownikom wartość dodaną. Innym są, proponowane wspólnie z towarzystwem ubezpieczeniowym Hestia pod marką YU, polisy komunikacyjne. W procesie sprzedaży tych ubezpieczeń wykorzystywane są dane o stylu jazdy kierowców, zbierane za pomocą aplikacji Yanosik. Oferta kierowana jest tylko do tych osób, które jeżdżą bezpiecznie, stwarzają niskie ryzyko wypadku i można im zaproponować atrakcyjne cenowo warunki ubezpieczenia.

Przeczytajcie także: Huawei wprowadzi Huawei Card

Nowe pomysły Yanosika to zapewne jeden ze sposobów na to, jak zatrzymać przy sobie użytkowników w sytuacji, gdy pojawia się silna konkurencja. Przypomnę, że od niedawna ostrzeżenia o fotoradarach, patrolach policji czy innych sytuacjach na trasie pojawiają się w Mapach Google. W moim odczuciu ich jakość jest jeszcze gorsza niż tych z Yanosika, ale to pewnie tylko kwestia czasu, gdy Amerykanie odpowiednio je poprawią. Jeżeli polska spółka nie chce oddać pola Mapom Google’a, musi pracować nad utrzymaniem jakości oraz wprowadzaniem usług dodanych do swojej aplikacji.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies