Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Auchan i Inpost potwierdzają współpracę. Zakupy internetowe będą dostarczane do lodówkomatów

Wcześniej o pozyskaniu dużego partnera, umożliwiającego rozwój sieci lodówkomatów, informował prezes Inpostu

Inpost poinformował w komunikacie, że podpisał umowę z siecią sklepów Auchan dotyczącą dostarczania zakupów do lodówkomatów. Tym samym potwierdziły się doniesienia, które mogliście znaleźć w serwisie cashless.pl już w ubiegłym tygodniu. Pierwszy lodówkomat jest dostępny od 14 kwietnia w Piasecznie dla klientów sklepu internetowego Auchan Direct. Maszyna działa przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

Przeczytajcie także: Mastercard zaoferował firmom bezpłatnie aplikację vcita

Operator logistyczny zapewnia, że kolejne lodówkomaty pojawią się niebawem przy następnych dwóch placówkach sieci: Auchan Łomianki oraz Auchan Warszawa Jubilerska. Rafał Brzoska, prezes Inpost, przekonuje, że jego firma była technicznie gotowa do wprowadzenia na rynek lodówkomatów już od dłuższego czasu, ale barierę stanowił niewystarczająco rozwinięty segment spożywczy rodzimego e-commerce. Sytuację zmieniła pandemia koronawirusa.

Przeczytajcie także: Inpost wprowadza obsługę klienta przez WhatsApp

Sklepy musiały szybko przystosować się do nowych warunków, o czym również możecie przeczytać w serwisie cashless.pl. Na e-zakupy otworzyły się m.in. Żabka, Stokrotka, Biedronka czy Polomarket. W komunikacie Inpostu Brzoska zachęca firmy do inwestowania w sprzedaż online tłumacząc to wygodą konsumentów oraz ich bezpieczeństwem. Warto dodać, że lodówkomaty posiadają różne zakresy temperatury, więc pozwalają zarówno na chłodzenie jak i na mrożenie produktów.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies