Rozwiązanie przygotowano z myślą o klientach, którzy wolą osobiście odebrać zamówiony produkt
RTV Euro AGD poinformowało w komunikacie o uruchomieniu mobilnych punktów odbioru zakupów. Klienci sieci mogą w nich odbierać produkty zamówione przez telefon lub za pośrednictwem strony internetowej. Można za nie zapłacić bezgotówkowo na miejscu – wszystkie mobilne punkty zostały wyposażone w terminale płatnicze. Działanie to ma oczywiście związek z pandemią i wynikającymi z niej ograniczeniami w handlu.
Pierwsze mobilne punkty odbioru pojawiły się na początku miesiąca przy galeriach handlowych w Gdańsku, Wrocławiu i Łodzi. W kolejnych tygodniach uruchomiono je także w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Toruniu, Rzeszowie, Kielcach, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim, Jeleniej Górze, Radomiu, Piotrkowie Trybunalskim, Tarnowie, Opolu, Białymstoku, Lublinie i Olsztynie. Łącznie jest ich 25 w 20 miastach.
RTV Euro AGD przypomina także, iż klienci mogą skorzystać z trzech stacjonarnych punktów odbioru: dwóch w Warszawie i jednego w Siedlcach. Oferują one również obsługę ratalną. W zależności od rodzaju produktu, istnieje też możliwość zamówienia dostawy do domu lub odbioru produktów w sklepach Żabka, kioskach RUCH-u, stacjach paliw Orlen, paczkomatach Inpost oraz w punktach odbioru Poczty Polskiej.