Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Mastercard udostępnił narzędzie KiedyDoSklepu.pl. Strona pokazuje natężenie ruchu w sklepach spożywczych

Narzędzie ma pomóc w planowaniu zakupów i unikaniu tłoku oraz kolejek w czasie pandemii

Mastercard poinformował w komunikacie o udostępnieniu strony internetowej KiedyDoSklepu.pl. Rozwiązanie analizuje trendy zakupowe i pozwala określić, jaki ruch panuje w sklepach na terenie całego kraju. Narzędzie może się okazać przydatne podczas trwającej obecnie pandemii – z jego pomocą łatwiej tak zaplanować zakupy, by liczba klientów w sklepie była jak najmniejsza.

Przeczytajcie także: Mastercard udziałowcem Blika

Strona internetowa pozwala skorzystać z kilku filtrów, dzięki czemu wyniki są bardziej dokładne. Użytkownicy mogą wpisać kod pocztowy, wybrać dzień tygodnia (podział na dzień roboczy, sobotę i niedzielę), określić typ sklepu. W tym ostatnim przypadku można zaznaczyć hiper i supermarket, sklep osiedlowy albo dyskont i hurtownię. Po takim profilowaniu pozostaje nacisnąć "pokaż" i strona zaprezentuje wykres.

Przeczytajcie także: Mastercard zaoferował firmom bezpłatnie aplikację vcita

Analiza trendów pokazała, że pandemia zmieniła zachowania zakupowe Polaków. Dla przykładu w dni robocze odwiedzacie sklepy równomiernie. W tych samych placówkach w soboty szczyt zakupowy przypada na godziny 10.00-12.00, a w niedziele na godzinę 18.00. Firma zapewnia, że analizy trendów zakupowych są aktualizowane w cyklu tygodniowym, więc użytkownicy widzą dane z kilku ostatnich dni. Jednocześnie Mastercard deklaruje, że wykorzystywane informacje są anonimizowane, więc bezpieczeństwo przetwarzania danych jest zachowane.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies