Nowe narzędzie zaoferowane przez Nest służy do porządkowania faktur i dostarczania ich księgowym bez wychodzenia z domu
Nest Bank poinformował, że wspólnie z CashDirector, właścicielem portalu superksiegowa.pl, oferuje przedsiębiorcom platformę Obsługa faktur. Umożliwia ona przechowywanie oraz porządkowanie faktur sprzedażowych i kosztowych. Klient wgrywa je ze smartfona, maila czy dysku, po czym stają się one widoczne dla księgowości. Portal składa się z dwóch elementów: aplikacji mobilnej do wykonywania zdjęć faktur i programu działającego w przeglądarce internetowej.
Nowe narzędzie przygotowano z myślą o funkcjonowaniu firm w czasie pandemii i potrzebie załatwiania wielu spraw online, ale będzie ono działać także w przyszłości. Jak skorzystać z Obsługi faktur? Wystarczy wejść na stronę portal.obslugafaktur.pl, zarejestrować się (konieczne jest podanie adresu mailowego i numeru tel.), zaprosić księgową z pomocą przeznaczonego do tego przycisku i pobrać aplikację mobilną.
Korzystanie z funkcji fakturowania jest całkowicie bezpłatne. Z kolei moduł wydatki będzie darmowy przez cały 2020 r., a monitoring płatności przez 90 dni. Potem korzystanie z serwisu stanie się płatne według cennika dostępnego pod tym adresem. Przykładowo za moduł wydatki zapłacicie 15 zł miesięcznie, a za monitoring płatności 30 zł miesięcznie.