Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
iPKO biznes z nowymi funkcjami. Klienci załatwią zdalnie więcej spraw

W serwisie internetowym PKO dla firm znalazła się opcja składania wniosków dotyczących gotówki, rozliczeń, rachunków, kart czy kredytów

Bank PKO wprowadza nowe rozwiązania w bankowości internetowej przeznaczonej dla klientów biznesowych. W ten sposób ograniczona zostanie potrzeba osobistych wizyt w placówkach instytucji. Dzięki nowościom klienci mogą składać online szereg wniosków, które będą podpisywane kodem z tokena iPKO biznes.

Przeczytajcie także: Oprocentowanie lokat w PKO spadło niemal do zera

Jaki jest zakres spraw, które można załatwiać w ten sposób? Klienci m.in. wskażą osoby realizujące wpłaty i wypłaty gotówki oraz złożą dyspozycję transportu bankowego. Nowości objęły także rachunek – klient może wypłacać środki z mieszkaniowego rachunku powierniczego, zmieniać dane firmy czy sposób dostarczania wyciągów.

Przeczytajcie także: Kantor PKO BP: można płacić za waluty Blikiem z rachunku w innym banku

Online będzie można też złożyć wniosek o kartę kredytową i obciążeniową, to samo dotyczy kredytów – klient zdalnie złoży dyspozycje uruchomienia, wypłaty i spłaty kredytu. Wprowadzając nowe rozwiązania, nie pominięto rozliczeń. Możliwe będzie wykonywanie raportów dotyczących wypłat masowych, rachunków wirtualnych oraz niestandardowych raportów.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies