W serwisie internetowym PKO dla firm znalazła się opcja składania wniosków dotyczących gotówki, rozliczeń, rachunków, kart czy kredytów
Bank PKO wprowadza nowe rozwiązania w bankowości internetowej przeznaczonej dla klientów biznesowych. W ten sposób ograniczona zostanie potrzeba osobistych wizyt w placówkach instytucji. Dzięki nowościom klienci mogą składać online szereg wniosków, które będą podpisywane kodem z tokena iPKO biznes.
Jaki jest zakres spraw, które można załatwiać w ten sposób? Klienci m.in. wskażą osoby realizujące wpłaty i wypłaty gotówki oraz złożą dyspozycję transportu bankowego. Nowości objęły także rachunek – klient może wypłacać środki z mieszkaniowego rachunku powierniczego, zmieniać dane firmy czy sposób dostarczania wyciągów.
Online będzie można też złożyć wniosek o kartę kredytową i obciążeniową, to samo dotyczy kredytów – klient zdalnie złoży dyspozycje uruchomienia, wypłaty i spłaty kredytu. Wprowadzając nowe rozwiązania, nie pominięto rozliczeń. Możliwe będzie wykonywanie raportów dotyczących wypłat masowych, rachunków wirtualnych oraz niestandardowych raportów.