Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Po Lidlu przyszedł czas na Żabkę. Wkrótce płatności mobilne Żappka Pay

Sieć zwiększa także liczbę placówek, w których można zamawiać zakupy online

W ciągu najbliższych tygodni użytkownicy aplikacji Żappka uzyskają możliwość testowania usługi płatniczej o nazwie Żappka Pay. Poinformował o tym Tomasz Blicharski, wiceprezes firmy Żabka Polska, podczas EECOnline (Europejski Kongres Gospodarczy). O sprawie donosi serwis portalspożywczy.pl. Blicharski dodał, że nad nowymi rozwiązaniami w aplikacji pracuje nieustannie zespół złożony z 10 osób.

Przeczytajcie także: Biedronka uruchamia sprzedaż przez internet

Czytelnicy serwisu cashless.pl już na początku kwietnia mogli się dowiedzieć, że w aplikacji Żappka prawdopodobnie pojawią się płatności. Ta informacja pojawiła się w tekście dotyczącym uruchomienia sprzedaży online w popularnej sieci sklepów. Klienci wybranych placówek od jakiegoś czasu mogą zamawiać produkty właśnie z pomocą aplikacji i odbierać je w sklepach stacjonarnych. Z najnowszych wiadomości wynika, że usługa click&collect jest testowana już w 300 sklepach Żabka.

Przeczytajcie także: Żabka wprowadzi sklepy bez kasjerów. Pierwszy testuje w Poznaniu

Warto przypomnieć, że w kwietniu mogliście także przeczytać, iż konkurencyjne rozwiązanie Lidl Pay działa już we wszystkich sklepach tej sieci. Narzędzie płatnicze upowszechniono po blisko roku od pojawienia się pierwszych doniesień na jego temat. Dzięki tej usłudze klienci dyskontu mogą płacić za zakupy za pomocą smartfona, nawet jeśli nie korzystają z mobilnych płatności zbliżeniowych. Klient musi pobrać aplikację Lidl Plus i dodać do niej kartę płatniczą.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies