Wcześniej podobną usługę w aplikacji Booksy udostępnił BNP Paribas
Kilka dni temu polską branżę finansową obiegła informacja o nawiązaniu współpracy BNP Paribas z operatorem aplikacji Booksy. Jej efektem było umożliwienie umawiania za pomocą apki wizyt w oddziałach bankowych. Tymczasem już od dziś w ten sposób z doradcami będą się mogli umawiać także klienci drugiego banku, tym razem Aliora. O wdrożeniu donosi serwis money.pl.
Booksy to polski startup, którego współtwórcą jest Stefan Batory. Firma oferuje aplikację mobilną umożliwiającą m.in. umawianie wizyt w salonach piękności, u fryzjerów, kosmetyczek, itd. Batory w przeszłości współpracował już z bankami. Swego czasu Idea za pomocą stworzonej także przez Batorego aplikacji iTaxi umożliwiała zamawianie mobilnego wpłatomatu. Ze względu na kłopoty finansowe banku należącego m.in. do Leszka Czarneckiego projekt został jednak zawieszony.
Natomiast Booksy przed wybuchem pandemii był murowanym kandydatem na polskiego jednorożca (startup, którego wycena osiągnie wartość 1 mld dolarów). Blokada gospodarcza związana z walką z koronawirusem spowodowała załamanie ruchu w aplikacji, a jej operator musiał zwolnić niemal połowę załogi. Nie spowolniło to jednak rozwoju aplikacji, w której w międzyczasie znalazły się płatności mobilne, a teraz pojawiają się nowe funkcje i możliwość umawiania wizyt w zupełnie nowych branżach.
Źródło: money.pl