Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
BNP wprowadza nowości w GOonline. Więcej spraw załatwicie zdalnie

Nowe funkcje dotyczą m.in. spłacania kredytu, kart kredytowych i platformy do transakcji walutowych

BNP Paribas poinformował o wprowadzeniu nowości w serwisie bankowości internetowej GOonline. Kredytobiorców zainteresować może opcja przesłania do instytucji polisy na życie oraz wniosku o wcześniejszą całkowitą lub częściową spłatę kredytu hipotecznego. Z kolei klienci indywidualni i firmowi, którzy nie posiadają dostępu do FX Pl@net, czyli platformy internetowej umożliwiającej zawieranie transakcji walutowych przez całą dobę, pięć dni w tygodniu, mogą taki dostęp uzyskać w pełni zdalnie.

Przeczytajcie także: BNP Paribas pracuje nad nowym systemem dla firm

Aby uzyskać dostęp do bezpłatnej platformy, wystarczy kliknąć kafelek "FX Pl@net" umieszczony w GOonline i zaakceptować regulamin oraz umowę. Klienci banku znajdą tam także szczegóły transakcji odrzuconych. Listę wyposażono w możliwość filtrowania i pobrania zestawienia. Zmiany pojawiły się również w zakładce "powiadomienia". Dodano nową listę komunikatów pojedynczych, przeniesionych z systemu Pl@net, a odnoszących się do płatności, zmian dotyczących produktów klienta czy zdarzeń systemowych.

Za sprawą zmian łatwiej będzie też rozłożyć na raty spłatę zadłużenia na karcie kredytowej. Wystarczy wybrać zakładkę "nowy przelew", wskazać kartę do spłaty, zaznaczyć opcję "rozłóż na raty" i kliknąć przycisk "kontynuuj" - zobowiązanie zostanie podzielone na mniejsze kwoty. Z kolei klienci posiadający aktywny plan ratalny lub Limit odnawialny Allegro mogą podejrzeć harmonogram spłat w "szczegółach kart kredytowych" w sekcji "plany ratalne". Można tam również znaleźć informację, czy usługa płatności mobilnych jest aktywna.

Przeczytajcie także: Za pomocą aplikacji Booksy umówicie się z doradcą BNP Paribas

Klienci posiadający Limit odnawialny Allegro otrzymali dostęp do zdalnej obsługi dyspozycji. Chodzi o odstąpienie od umowy, anulowanie odstąpienia, wypowiedzenie, sporządzenie kopii umowy oraz sporządzenie opinii bankowej. Na koniec warto wspomnieć, że bank ułatwił kontakt z doradcami w contact center, a w zakładce "informacje" klienci BNP Paribas znajdą listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies