Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Citi Handlowy wprowadził usługę wielowalutową. Dla niepoznaki nosi ona nazwę Citibank Global Wallet

Usługę aktywuje się w aplikacji mobilnej banku

Citi Handlowy poinformował właśnie o udostępnieniu wszystkim swoim klientom usługi o nazwie Citibank Global Wallet. Aby zacząć z niej korzystać, należy zaktualizować aplikację mobilną na urządzenia z systemem Android lub iOS i aktywować odpowiednią opcję. Wcześniej należy też założyć odpowiednie rachunki, oprócz złotowego, także w co najmniej jednej z trzech walut: dolar, funt i euro.

Przeczytajcie także: Część klientów Citi już może korzystać z usługi wielowalutowej

Citibank Global Wallet to rozwiązanie o obcobrzmiącej nazwie, ale przypominające zwykłą usługę wielowalutową, jaka od dawna znajduje się w ofercie wielu banków działających na polskim rynku. Dzięki niej system rozpoznaje walutę transakcji kartowej i obciąża odpowiedni rachunek walutowy, jeśli klient posiada na nim środki. Dzięki temu można uniknąć kosztów przeliczania płatności zagranicznych.

Przeczytajcie także: Citi ogłosił podwyżki opłat i prowizji

Handlowy zapowiedział wdrożenie Citibank Global Wallet w Polsce już w lipcu ubiegłego roku, gdy opublikował aktualizację swojego regulaminu. Następnie jesienią 2019 r. na kanale YouTube zamieszczony został film instruktażowy na temat korzystania z tej nowości. Z kolei w połowie ubiegłego miesiąca pojawiła się aktualizacja aplikacja Citi na urządzenia z Androidem, która zawierała nową funkcję. Wówczas biuro prasowe banku deklarowało, że lada moment podobna aktualizacja znajdzie się także w apce na iOS, co właśnie się stało.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies