Aplikację zakupową pobrano do tej pory 1,7 mln razy
Millennium poinformował o nowej odsłonie aplikacji goodie stworzonej przez startup należący do banku. Dostęp do niej uzyskała już część użytkowników, a w kolejnych dniach apka powinna trafić na smartfony pozostałych. Podczas opracowywania nowej wersji programu postawiono na personalizację – apka ma się dopasowywać do użytkownika. Z kolei odświeżony layout oraz intuicyjna nawigacja mają ułatwić znajdowanie zakupowych okazji.
Z komunikatu prasowego wynika, że po otwarciu aplikacji, na dole ekranu będą widoczne trzy zakładki. W części "Odkrywaj" użytkownicy znajdą oferty z gazetek promocyjnych i zniżki. Można je sortować, filtrować po kategoriach czy np. wyświetlić nowości z ostatniej doby. Z kolei w zakładce "Twoje goodie" użytkownik zobaczy opcje, z których najczęściej korzysta. Jest jeszcze zakładka "Profil" - znajdziecie w niej swoje ulubione marki, polubione okazje, można też dodawać i edytować swoje dane czy wysłać wiadomość do goodie. Kolejność prezentowanych sekcji można zmieniać.
W nowej odsłonie apki postanowiono także oddać głos społeczności – użytkownicy mogą polubić okazje, a na podstawie ich rekomendacji utworzą się rankingi. Odświeżone goodie pozwala sprawdzać rankingi najpopularniejszych okazji z danego dnia, tygodnia czy miesiąca, sortować je i filtrować. W apce można też dodawać produkty z gazetek bezpośrednio do wirtualnej listy zakupów. Pakiet z mapami galerii handlowych ma usprawnić zakupy. Bank informuje, że w goodie można w kilka chwil założyć kartę stałego klienta ponad 60 centrów handlowych na terenie całej Polski.
Firma pochwaliła się też, że liczba transakcji objętych programem goodie cashback była w czerwcu 2020 roku blisko pięciokrotnie wyższa niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Dzięki tej usłudze część pieniędzy wydanych podczas zakupów internetowych może wrócić na konto użytkownika. W kwietniu w serwisie cashless.pl pojawił się tekst, w którym mogliście przeczytać, że od momentu uruchomienia tego programu, klienci otrzymali 5 mln zł zwrotu. W marcu br. użytkownicy apki wykonali 180 tys. transakcji o łącznej wartości 17,5 mln zł.