Firmy nie wykluczają, że w przyszłości mogą razem pracować m.in. nad automatycznymi płatnościami
Spółka Blue Media, operator systemu Autopay, poinformowała o nawiązaniu współpracy z firmą Voicetel, której host głosowy w części zadań wyręczy call center nowego partnera. W efekcie voicebot może prowadzić z użytkownikami Autopay tysiące minut rozmów tygodniowo, wspierając ich podczas rejestracji w aplikacji.
Czytając cashless.pl mogliście się niedawno dowiedzieć, że z pomocą Autopay opłacono już prawie 5 mln przejazdów, a korzysta z niego 300 tys. osób. Na autostradzie AmberOne A1 średnio co piąta transakcja (20,3 proc.) opłacana jest za pośrednictwem tego systemu. Blue Media zaznacza jednak, że dynamiczny wzrost oznacza też większe zaangażowanie w obsłudze klientów.
A skoro sam system płatności jest automatyczny, to w podobny sposób można usprawnić kwestię kontaktu z użytkownikami. Zarówno Blue Media, jak i Voicetel deklarują, że rozszerzą współpracę, jeśli możliwości tej technologii zostaną docenione przez uzytkowników aplikacji. Szanse na to są spore, ponieważ technologia Voicetela sprawdza się już w ubezpieczeniach, bankowości czy pomocy assistance. Firma podkreśla, że tylko w maju 2020 roku jej voiceboty zrealizowały kilkaset tysięcy połączeń, rozmawiając z Polakami przez niemal 200 tys. minut.