Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
4 banki zaoferują nowe rozwiązanie od MasterCarda

Dzięki cyfrowemu portfelowi płatności w sklepach internetowych mają być łatwiejsze

Cyfrowy portfel MasterCarda MasterPass to narzędzie ułatwiające płatności za zakupy dokonywane w sieci. Po jednorazowej rejestracji i podpięciu do portfela karty płatniczej, można płacić w sklepach internetowych tzw. jednym kliknięciem. To znaczy, że chcąc zapłacić plastikiem nie trzeba za każdym razem podawać jego numeru, daty ważności oraz numeru zabezpieczającego z rewersu karty. Wystarczy się zalogować do portfela.

Właściciele sklepów internetowych będą mogli odzyskać część kwot poniesionych na obsługę płatności bezgotówkowych

Obecnie, aby zarejestrować się do MasterPassa, należy skorzystać z formularza rejestracyjnego współpracującej z MasterCardem firmy uPaid. Można tego dokonać przy okazji dokonywania zakupów w jednym ze sklepów przyjmujących płatności MasterPassem. Wkrótce procedura ma być łatwiejsza. Cztery banki, Alior, Getin, Raiffeisen Polbank i T-Mobile Usługi Bankowe, pracują nad wdrożeniem nowej usługi, dzięki której rejestracja w portfelu będzie mogła odbyć się za pośrednictwem ich serwisów transakcyjnych. Dzięki temu będzie można uniknąć podawania przy tej procedurze części danych karty. W końcu bank dobrze je zna. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że wymienione banki potrzebować będą jeszcze kilka miesięcy na wdrożenie nowej usługi.

Jeżeli akurat planujecie zmienić wystrój swojego mieszkania lub domu, koniecznie musicie poznać tę aplikację

Konkurencyjna dla MasterCarda Visa również rozwija swój cyfrowy portfel o nazwie V.me. Obecnie można się w nim zarejestrować poprzez ING Bank Śląski. Zarówno organizacja jak i bank deklarują, że usługa jest dostępna dla wszystkich użytkowników kart, nie tylko klientów Śląskiego. Kilka tygodni temu Visa informowała, że nad wdrożeniem V.me pracuje kolejnych 12 banków, w tym między innymi PKO, BZ WBK, mBank czy Millennium.

Cyfrowe portfele organizacji płatniczych konkurują na rynku e-commerce z narzędziami integratorów płatności, takich jak np. PayU i Blikiem, czyli systemem płatności mobilnych, oferowanym od kilku dni przez spółkę Polski Standard Płatności.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies