Firma przekonuje, że unikalna na skalę europejską współpraca będzie rozwijana
Francuski oddział Carrefoura ogłosił, że ułatwi klientom korzystanie ze swojej karty lojalnościowej i jednocześnie z usług Apple. Dzięki temu osoby używające iPhone’a czy smartwatchy amerykańskiej firmy, podczas płacenia będą korzystać z benefitów związanych z kartą lojalnościową sklepu.
Klienci zainteresowani tym rozwiązaniem powinni dodać swoją kartę Carrefoura do cyfrowego portfela Wallet za pośrednictwem smartfona lub przez stronę internetową sklepu. Potem wystarczy już zbliżyć telefon do terminala – zostanie zrealizowana płatność, system uwzględni rabaty, kupony, doliczy punkty lojalnościowe itp. Klient nie musi skanować żadnych kodów albo uruchamiać aplikacji Carrefoura – tłumaczy esmmagazine.com. W przyszłości detalista zamierza wykorzystać Apple Pay do zakupów na swojej stronie internetowej oraz w aplikacji.
To nie pierwsza innowacja Carrefoura we Francji. Jakiś czas temu mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że sieć sklepów zamierza udostępnić klientom nowe narzędzie do robienia zakupów online. Wykorzystuje ono Asystenta Google'a działającego m.in. na smartfonach czy głośnikach. Osoby, które powiążą ze sobą konta obu firm, mogą dyktować listę zakupów Asystentowi. Zadziałać powinno zarówno wypowiedzenie słów "mleko" czy "masło", jak i wskazanie konkretnych produktów oraz marek. Podyktowaną listę Asystent przekształca w koszyk zakupowy na stronie carrefour.fr.