Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Blik w Banku Pocztowym. Jest data wdrożenia

Przedstawiciel zarządu banku deklaruje, że Blik w aplikacji EnveloBank znajdzie się po wakacjach

O tym, że Bank Pocztowy zamierza wprowadzić do swojej aplikacji EnveloBank płatności mobilne Blik, wiadomo od dawna. W serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o tym m.in. w tekście Zmiany w EnveloBanku: płatności Blik, podwyżki opłat i ujemne oprocentowanie konta oszczędnościowego. Teraz znana jest już data wdrożenia nowego rozwiązania.

Przeczytajcie także: Bank Pocztowy szykuje zmiany w EnveloBanku

Tomasz Dąbrowski, członek zarządu Banku Pocztowego w rozmowie z cashless.pl powiedział, że jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to Blik powinien trafić do EnveloBanku na początku września. Ma być niespodzianką dla najmłodszych klientów instytucji wracających po wakacjach na zajęcia szkolne.

Przeczytajcie także: Wkrótce trzy kolejne banki zaoferują Blika

EnveloBank to aplikacja mobilna oferowana przez Bank Pocztowy od kilku lat. Aktualnie korzystać z niej mogą także dotychczasowi klienci Banku Pocztowego (pierwotnie posiadając konto w BP nie można było założyć rachunku w EnveloBanku). Docelowo aplikacja i internetowy serwis transakcyjny EnveloBank mają być podstawową platformą obsługi klientów Pocztowego.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies