Cashless.pl znalazł się na siódmej pozycji wśród najpopularniejszych w Polsce portali poświęconych tematyce finansowej
Analitycy agencji Martis Consulting opublikowali raport na temat aktywności i popularności m.in. dziennikarzy, blogerów i serwisów internetowych w mediach społecznościowych. W zestawieniu znalazł się również serwis cashless.pl, który uplasował się na bardzo wysokim 7. miejscu wśród portali tematycznych, ustępując takim tytułom jak money.pl, bankier.pl czy forsal.pl a wyprzedzając m.in. Strefę Inwestorów, parkiet.com czy analizy.pl.
W raporcie Martis Consulting wzięto pod uwagę m.in. zasięgi poszczególnych portali w takich serwisach, jak Twitter, Linkedin czy YouTube. Zasięg cashless.pl oszacowano na ponad 600 tys. użytkowników miesięcznie (dane z kwietnia bieżącego roku). Przypomnę, że aktualnie profil cashless.pl na Twitterze obserwuje ponad 2,7 tys. osób, na Linkedin – ponad 2,6 tys. osób a na Facebooku (który jednak nie był brany pod uwagę przez analityków Martis Consulting) – ponad 18 tys. osób.
Z danych porównywarki stron internetowych similarweb.com wynika, że cashless.pl cieszy się największą popularnością w Polsce wśród serwisów poświęconych tematyce nowoczesnych technologii w finansach. Natomiast ze statystyk narzędzia Google Analitycs wynika, że co miesiąc cashless.pl jest odwiedzany przez ponad 300 tys. unikalnych użytkowników, którzy generują 600 tys. odsłon. Poniżej zestawienie najpopularniejszych portali tematycznych z raportu Martis Consulting, opublikowane przez serwis Wirtualne Media.