Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Getin ulepsza mobilną autoryzację. Będzie ją włączać automatycznie na nowych urządzeniach

Getin umożliwia też korzystanie z mobilnej autoryzacji na wielu urządzeniach jednocześnie

W marketach Google Play i App Store znalazła się kolejna wersja aplikacji mobilnej Getinu. Najważniejszą nowością, jaka przy okazji została wprowadzona do apki, jest zwiększenie funkcjonalności mobilnej autoryzacji. Getin pisze w informacji do klientów, że od teraz ma ona działać na wielu urządzeniach powiązanych z rachunkiem, a nie tylko na jednym, jak było do tej pory. Ponadto zostanie ona automatycznie włączona w momencie powiązania z kontem nowego smartfona.

Przeczytajcie także: Getin zachęca do korzystania z bankowości mobilnej

Wprowadzone teraz zmiany oznaczają, że jeśli korzystacie z aplikacji Getinu na wielu telefonach, po odłączeniu jednego z nich w ustawieniach bankowości elektronicznej mobilna autoryzacja wciąż będzie działać na pozostałych. Listę urządzeń, na których jest aktywna mobilna autoryzacja, można znaleźć w sekcji Ustawienia/Aktywne urządzenia mobilne. Przy każdym, na którym jest aktywna ta funkcja, zobaczycie ikonę telefonu i napis "mobilna autoryzacja".

Przeczytajcie także: Getin zapowiada wdrożenie kont zakładanych przez selfie

Mobilna autoryzacja jest już standardem w polskiej bankowości. Przypomnę, że umożliwia zatwierdzanie operacji zlecanych w internetowym serwisie transakcyjnym przy pomocy aplikacji zamiast kodów otrzymywanych w wiadomości SMS. Podczas wykonywania przelewu aplikacja wyświetla komunikat push, który trzeba otworzyć i po zalogowaniu do apki – zatwierdzić. Zdaniem większości specjalistów takie rozwiązanie jest bezpieczniejsze niż kody jednorazowe z SMS-ów.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies