Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Moje ING mobile najlepiej ocenianą aplikacją bankową na polskim rynku. Wyprzedziła IKO i apkę mBanku

W ciągu minionych 12 miesięcy średnia ocen aplikacji Moje ING mobile poprawiła się z 3,9 do 4,9 w Google Play a w App Store – z 4,4 na 4,9

Od kilku lat, zawsze w wakacje, w serwisie cashless.pl możecie znaleźć prosty ranking mobilnych aplikacji bankowych, w którym o pozycji decyduje liczba oraz średnia ocen wystawionych apkom przez ich użytkowników w Google Play, a od ubiegłego roku także w App Store. Ranking pozwala się więc zorientować, w jakim stopniu ich dostawcy spełniają oczekiwania użytkowników i jak to zmienia się na przestrzeni kolejnych lat.

Przeczytajcie także: Aplikacje bankowe ranking 2019

W porównaniu z ubiegłorocznym rankingiem w tym roku zaszło w nim sporo zmian. Najważniejszą wydaje się detronizacja wieloletniego lidera zestawienia, a więc oferowanej przez PKO BP aplikacji IKO, przez aplikację Moje ING mobile, i to zarówno w wersji na urządzenia z Androidem jak i iOS. Aplikacja Banku Śląskiego awansowała w Google Play z miejsca 9 a w iOS – z 8. Przy tym awans jest wynikiem wzrostu średniej ocen Moje ING mobile w Google Play z 3,9 do 4,9 a w iOS – z 4,4 na 4,9.


Warto przy tym dodać, że aplikacji IKO również udało się poprawić średnią ocen w Google Play z 4,7 na 4,8. W markecie App Store aplikacja oferowana przez PKO BP oceniana jest obecnie tak jak przed rokiem, a więc średnio na poziomie 4,8. Jeśli chodzi o Google Play, nieznacznie oceny poprawiło także kilka innych aplikacji z dotychczasowej czołówki, a więc mBank, Santander i Millennium. Jednak ze względu na awans Moje ING mobile nie pozwoliło to im na utrzymanie ubiegłorocznej pozycji i wszystkie spadły o jedno miejsce.

Przeczytajcie także: Aplikacje bankowe ranking 2018

Wiele zadziało się także na dalszych pozycjach zestawienia. Na uwagę zasługuje np. duży awans aplikacji oferowanej przez Pekao. Od ubiegłego roku PeoPay awansowała o cztery pozycje zarówno w App Store jak i Google Play. Dużymi awansami mogą się pochwalić także aplikacje BOŚ Banku w obu marketach i Nest Banku w Google Play. W App Store o pięć pozycji awansowała także aplikacja Millennium.


Analizując ranking można wyciągnąć wniosek, że deweloperzy coraz lepiej spełniają oczekiwania użytkowników swoich aplikacji, o czym może świadczyć średnia ocen wszystkich aplikacji bankowych na rynku. Przy tym ciekawostką może być to, że użytkownicy smartfonów z Androidem oceniają aplikacje bankowe lepiej niż użytkownicy urządzeń z systemem iOS.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies