Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Visa Checkout zastąpi V.me. To już pewne

Klienci banków działających w Polsce mogą uzyskać dostęp do Visa Checkout już w przyszłym roku

Rynek spodziewał się takiego posunięcia, bo już kilka miesięcy temu Visa Europe poinformowała o tymczasowym zawieszeniu prac rozwojowych nad cyfrowym portfelem V.me na całym kontynencie. Plotkowano, że było to podyktowane planami połączenia z amerykańską Visa Inc., która ma inne, globalne rozwiązanie cyfrowe w tym zakresie o nazwie Checkout. Teraz mamy oficjalne potwierdzenie tego ze strony kierownictwa Visa Europe w Polsce.

Przeczytajcie także: W Rosji wystartował system kartowy Mir

Z przekazanych mi informacji wynika, że organizacja podjęła strategiczną decyzję o docelowym wycofaniu się z oferowania usługi V.me by Visa. Zostanie ona zastąpiona rozwiązaniem Visa Checkout. - Na rynkach, na których wdrożona już została usługa V.me by Visa, w tym w Polsce, wdrożenie Visa Checkout może nastąpić już w 2016 r. - powiedział Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe.

Przedstawiciel Visy podkreślił, że otwarte przez konsumentów portfele V.me działają i można z nich korzystać u wszystkich detalistów, którzy akceptowali ten sposób płatności do tej pory. Obecnie portfelem V.me mogą płacić klienci wszystkich banków w Polsce, za pośrednictwem usług oferowanych przez ING Bank Śląski, Raiffeisen Polbank i Getin Noble Bank a także klienci Santander Consumer Banku.

Przeczytajcie także: 7 najciekawszych kart na polskim rynku

Cyfrowy portfel to rozwiązanie umożliwiające szybkie płatności kartami w internecie. Wystarczy jednorazowo zarejestrować się w portfelu i podpiąć do niego swoje karty. Następnie można nimi płacić za zakupy w sieci bez podawania numeru karty czy kodu zabezpieczającego z rewersu plastiku. Rozwiązaniem konkurencyjnym dla portfeli Visy jest MasterPass od MasterCarda.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies