Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Mastercard ma pomysł na celebrowanie finałów Ligi Mistrzów podczas pandemii. Wystarczy smartfon

Firma zachęca kibiców do udziału w największej na świecie meksykańskiej fali. Tym razem w wersji cyfrowej

Liga Mistrzów UEFA wróciła, ale w zupełnie innym wydaniu niż w latach poprzednich. Osiem drużyn powalczy w Lizbonie o prestiżowe trofeum w zamkniętym dla kibiców, dwutygodniowym turnieju. Fanom futbolu pozostaje śledzenie wydarzenia w telewizji lub internecie. Dodatkową atrakcją ma być inicjatywa przygotowana przez firmę Mastercard, długoletniego partnera UEFA. Organizacja płatnicza zachęca kibiców do bicia rekordu świata w ramach akcji #PricelessWave.

Przeczytajcie także: Nowa usługa od Allegro. Firma zaoferuje sprzedawcom faktoring

Postanowiono stworzyć w mediach społecznościowych meksykańską falę. Właśnie w ten sposób firma chce poderwać fanów futbolu z foteli i kanap, zachęcić ich do aktywnego uczestniczenia w tym sportowym święcie. Ma to być namiastka stadionowego szaleństwa w najlepszym wydaniu. Aby w nim uczestniczyć, wystarczy aplikacja TikTok. Chętni powinni wejść na profil akcji i nagrać się. Kiedy przemieszczą ręce od dołu do góry ekranu, wywołają przygotowany przez Mastercard „futbolowy” sygnał dźwiękowy oraz efekt konfetti.

Przeczytajcie także: Bankowość otwarta dla kolejnych klientów Revoluta

Amerykańska firma dodaje, że w popularnej platformie społecznościowej zostaną również udostępnione dodatkowe, cyfrowe funkcje i muzyka inspirowana "melodią Mastercard". Warto dodać, że akcja #PricelessWave obejmie wszystkie serwisy społecznościowe, w tym Instagram i Facebook. Zainicjują ją legendy futbolu – Fernando Torres i Marcel Desailly – którzy zachęcą swoich fanów do rozpoczęcia fali. Przy okazji organizacja zaprasza na stronę Priceless.com, gdzie można wziąć udział w spotkaniach z legendami futbolu.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies