Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Carrefour rozwija e-commerce. Teraz zamówić przez internet i samodzielnie odebrać można także zakupy spożywcze

Nowy asortyment click&collect dostępny jest już we wszystkich hiper- i supermarketach firmy w Polsce

Carrefour rozszerzył asortyment dostepny w ramach swojej usługi click&collect, polegającej na możliwości skompletowania koszyka zakupów przez internet i odebrania ich we wskazanym sklepie. Od teraz można kupować w ten sposób artykuły spożywcze, które nie wymagają chłodzenia. Sieć odbioru to 200 lokalizacji w całym kraju. Za skompletowanie listy zakupów przez pracownika Carrefour klient nie ponosi dodatkowej opłaty.

Przeczytajcie także: Carrefour wprowadza usługę tank&go

Aby skorzystać z nowej usługi, należy zalogować się na stronie e-sklepu spożywczego carrefour.pl. Następnie jako sposób dostawy należy wybrać "Odbiór w punkcie Carrefour", wskazać konkretny sklep i datę odbioru zakupów. Koszyk kompletuje się na stronie internetowej, po czym składa się zamówienie i płaci online.

Przeczytajcie także: Carrefour wygasił marketplace

Zakupy w stylu click&collect to coraz szybciej rozwijający się trend w polskim e-commerce. Pozwalają oszczędzać czas (nie trzeba samodzielnie wędrować między półkami, by dodać wszystkie potrzebne zakupy do koszyka) a jednocześnie nie mają mankamentu tradycyjnego e-commerce, czyli konieczności oczekiwania na kuriera. Coraz więcej sieci handlowych uruchamia click&collect. W ostatnim czasie testy tego rozwiązania rozpoczęły m.in. Auchan, Żabka i Stokrotka.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies