Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PKO wprowadza nowe funkcje do iPKO biznes. Użytkownicy mogą obsługiwać karty firmowe

PKO BP jednocześnie deklaruje, że wkróce w iPKO biznes pojawią się kolejne usługi

PKO BP poinformował o udostępnieniu nowych funkcji w aplikacji mobilnej iPKO biznes. Użytkownicy uzyskali dostęp do informacji o swoich kartach firmowych – zarówno debetowych i kredytowych, jak i obciążeniowych oraz przedpłaconych. Przy okazji instytucja przekonuje, że nowości te wprowadza jako pierwsza na polskim rynku, gdy mowa o klientach firmowych.

Przeczytajcie także: Nowość w aplikacji Transferwise. Pomaga zarządzać własnym budżetem

Użytkownicy aplikacji mogą już sprawdzić w niej, ile pieniędzy mają do dyspozycji na karcie firmowej, przejrzeć historię transakcji (także tych nierozliczonych), limity dzienne czy miesięczne. W nieodległej przyszłości aplikacja będzie uzupełniona o kolejne funkcje: aktywację karty, nadanie i zmianę PIN-u, możliwość zastrzeżenia karty czy logowanie biometryczne.

Przeczytajcie także: Banki z Polski mają 416 oddziałów bezgotówkowych

W połowie maja mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl o innych zmianach, jakie bank wprowadził w bankowości internetowej przeznaczonej dla klientów biznesowych. Instytucja skupiła się wówczas na zdalnym załatwianiu spraw. W serwisie znalazła się m.in. opcja składania wniosków dotyczących gotówki, rozliczeń, rachunków, kart czy kredytów. Są one podpisywane kodem z tokena iPKO biznes.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies