Niestety, żeby ostatecznie podpisać umowę kredytową, osoby korzystające z Mobilnego Bankowca i tak będą musiały udać się do placówki
Bank Pocztowy poinformował o uruchomieniu wraz z Pocztą Polską projektu Mobilny Bankowiec. W ramach tej współpracy 9,5 tys. listonoszy wyposażonych w tablety będzie oferować kredyty. Listonosze wstępnie przedstawią ofertę Pocztowego i zbiorą dane osób zainteresowanych pożyczką. Z pomocą aplikacji prześlą je do doradców kredytowych, którzy skontaktują się z potencjalnymi klientami i umówią na spotkanie w wybranej placówce PP.
Instytucja informuje, że zainaugorwany niedawno projekt w sierpniu pozwolił Pocztowemu zwiększyć wartość udzielonych kredytów konsumpcyjnych o ponad 300 tysięcy złotych. Listonoszy do prezentowania oferty kredytowej zachęcać mają pieniądze – jeśli po spotkaniu z klientem dojdzie do zawarcia umowy, otrzymają prowizję. Zyskać mają także osoby wykluczone cyfrowo, które nie korzystają z bankowości internetowej. Zwłaszcza w czasach, gdy banki komercyjne ograniczają liczbę placówek.
Niedawno mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl o innym przejawie unowocześniania usług przez Bank Pocztowy. W ramach projektu Lady Robot wprowadza on do niektórych procesów elementy robotyzacji. W instytucji pracują już cztery roboty, które zastępują pracowników w takich obszarach jak aktualizacja danych dotyczących pracy oddziałów, wprowadzanie wycen jednostek funduszy inwestycyjnych czy wyliczanie prowizji pobieranych od klientów. Kilka tygodni temu pojawiły się także informacje dotyczące wdrożenia Blika w tym banku – rozwiązanie miało się pojawić jeszcze we wrześniu.