Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowi sprzedawcy na Arena.pl nie zapłacą prowizji. O ile są klientami PKO BP

W zamierzeniu twórców, Arena.pl ma się stać alternatywą dla Allegro

Platforma handlu internetowego Arena.pl poinformowała o promocji przygotowanej we współpracy z PKO BP. W ramach kampanii "Arena.pl z PKO Bankiem Polskim na dobry początek" nowi sprzedawcy nie zapłacą prowizji od sprzedaży, jeśli są klientami wspomnianego banku. Z zerowej prowizji mogą korzystać do końca listopada 2020 roku. Więcej na temat promocji znajdziecie pod tym adresem.

Przeczytajcie także: W białostockich autobusach działa Smart Taryfa

Arena.pl to marketplace, na którym jest zarejestrowanych 6,6 tys. sklepów oferujących blisko 7 mln produktów. Uszeregowano je w ośmiu kategoriach: Dom i ogród, Dziecko, Elektronika, Moda, Motoryzacja, Pielęgnacja i zdrowie, Sport i rozrywka oraz Kultura. Firma podkreśla, że na platformie mogą działać wyłącznie profesjonalni, zweryfikowani sprzedawcy, a oferowane przez nich produkty są nowe.

Przeczytajcie także: Citibank po raz pierwszy w otwartej bankowości

Z punktu widzenia sprzedawców ciekawe jest z pewnością to, że prowizja pobierana jest wyłącznie za sprzedaż i – według firmy – należy ona do najniższych na rynku (średnia wartość wynosi 4 proc.). Jak wygląda kwestia płatności ze strony klienta? Jeśli sprzedawca to umożliwia, można płacić przy odbiorze. Operatorem płatności online jest PayU. Warto dodać, że kilka miesięcy temu platforma e-commerce informowała o wprowadzeniu opcji odroczonych płatności. Usługa "Płacę później" pozwala uiścić opłatę do 30 dni po zakupach bez dodatkowych kosztów.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies